czwartek, 18 listopada 2010

Pierwsze kartki

Zgromadziłam wreszcie wystarczająco dużą ilość rzeczy, z których mogłabym stworzyć coś ładnego, żeby odważyć się zrobić pierwsze kartki. Przyznam, że zwlekałam także dlatego, że bałam się porażki. Pierwsza kartka (z choinką), nie jest bardzo przemyślana, ale nawet udana. Natomiast druga bardzo mi się podoba i już podarowałam ją moim pracodawcom. Zrobiłam także kilka zawieszek do prezentów, jedna z nich jest zrobiona ze zwykłego kartonika przecieranego złotym tuszem, pozostałe trzy z papieru do scrapbookingu. Muszę jeszcze dodać do nich złote sznureczki, na które dopiero czekam, ale już teraz wydają mi się prześliczne.
Jak Wam się podobają moje pierwsze prace?

DSCN3479 DSCN3481

DSCN3480

DSCN3468

DSCN3467

DSCN3494

DSCN3512

DSCN3508

DSCN3507


Ps/ I jedne i drugie pierniczki były dobre, ale to jeszcze nie to, muszę poszukać innego przepisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz