wtorek, 14 grudnia 2010

Pierwsze wyzwanie

Na forum Scrapbookingowym co miesiąc ogłaszane są nowe wyzwania, postanowiłam w tym miesiącu także wziąć w nich udział. Piszę w "nich", ale może skończyć się na jednym, z braku czasu, miejsca do pracy, a także pomysłu :). Na razie odpuściłam sobie lifty, na początek spróbuje potworzyć według własnego pomysłu, trudniejsze wydaje mi się naśladowanie innych.
Przymierzałam się do wyzwania, w którym należało stworzyć pracę w kolorach ziemi, ale w końcu zrezygnowałam i zaczęłam tworzyć tego scrapa na wyzwania pt. (Nie)zwykły dzień. Jak części z Was wiadomo, w przyszłym roku zmieniam stan cywilny i w tej chwili wydaje mi się to najbardziej niezwykłym dniem, jaki może mnie w najbliższym czasie spotkać. Do czasu, kiedy zapragnę mieć dziecko, co jak widzę po blogach innych scraperek jest niewyczerpanym źródłem inspiracji i daje wiele radości.
A teraz wreszcie pokaże Wam, co udało mi się stworzyć. Nie jestem do końca zadowolona z tego scrapa, szczególnie z liter, ale musiałam je z braku bardziej odpowiednich, wyciąć sama.










Do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz