poniedziałek, 27 grudnia 2010

Zakupy

Mikołaj pomysłowo, poza prezentami, zostawił także gotówkę. Dzięki temu dzisiaj poza kupieniem stolika do pracy, a właściwie jego elementów, które Połówek dzielnie skręcał, kupiliśmy mini-billard dla niego i pudełeczko oraz klatkę dla mnie. Byłoby mi bardzo trudno wybrać, co chcę ze sobą zabrać do domu, bo poza pudełeczkiem w tym samym stylu było lusterko, ramka, zestaw 2 tacek i skrzyneczki. Strasznie tez podobał mi się metalowy konik na biegunach. Musiałam jednak ograniczyć swoje zapędy do tych dwóch rzeczy.
Mikołaj chyba zna mnie nieźle, bo dostałam zestaw dla zakupoholiczki, notesik na listy zakupów, brelok z koralikami i żetonem do supermarketowych wózków oraz małym pakuneczkiem, który po rozwinięciu okazuje się być sporą torebką na zakupy. Od innego Mikołaja dostałam przesłodki zestaw kolczyków, zupełnie w moim stylu :). To oczywiście nie wszystkie prezenty, które dostałam, ale te chciałam Wam pokazać.
Święta minęły, ale radość z posiadania takich Mikołajów na co dzień pozostaje. Cóż mogę jeszcze powiedzieć, wszystkim Mikołajom serdecznie dziękujemy.

DSCN3794

DSCN3799

DSCN3800

DSCN3812

DSCN3817


Ps/ Zamieszczam też zdjęcie naszego stroika, który w tym roku zastępuje nam niestety choinkę. Jodłowy wieniec kupiłam, ale ozdobiłam sama.


DSCN3678



Do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz