czwartek, 16 grudnia 2010

Warto mieć pasję

Z mojego doświadczenia wynika, że kiedy mam za dużo wolnego czasu, zaczynam szukać problemów. Od dłuższego czasu stosuje więc inną taktykę i wyszukuję kolejne rzeczy, które mogłyby mnie zainteresować. W tej chwili nie jestem już tak zniechęcona do życia, jak jeszcze choćby rok temu. Szafiarstwo, fotografia, scrapbooking, to wszystko sposoby na ubarwienie życia. I to skuteczne. A na wolny czas czekają kolejne rzeczy, którymi chciałabym się zająć: runy, hiszpański, szycie, decoupage.
Zauważyłam, że nasze pasje mają wspaniały wpływ na związki. Dzięki temu, że w wolnym czasie zajmujemy się tym, co sprawia nam radość, jesteśmy pozytywnie nastawieni do innych. Mając własne zainteresowania nie osaczamy partnera, nie żyjemy jego życiem. I co najważniejsze, ciągle rozwijając nasze zainteresowania, sprawiamy, że nadal jesteśmy dla siebie interesujący.
Dziś pokaże Wam jedną z pasji Połówka. Wszystko to, co zobaczycie na zdjęciach robił sam. To figurki i makiety sprzed kilku lat, w tej chwili tworzy armię leśnych elfów, może pewnego dnia ją też Wam pokażę.

DSCN0340

DSCN0339

DSCN0331

DSCN0330

DSCN0327

DSCN0352 DSCN0320



Do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz