piątek, 17 grudnia 2010

Świąteczne kartki

Zrobiłam ich kilka, nie ze wszystkich jestem równie zadowolona. Moją ulubioną jest ta srebrna, ale niestety w pośpiechu robiłam napis i jemu trochę brakuje. Np kreseczki nad S ;). Będę to musiała szybko w domu poprawić, bo najwyższa pora wysłać je do bliskich.
Druga kartka podoba się Połówkowi bardziej, jako bardziej tradycyjną wyślę ją do naszej zaprzyjaźnionej rodziny. Mam nadzieję, że im się spodoba. Okazało się, że w taką prostą kartkę też trzeba włożyć sporo pracy, a kiedy nie ma się zbyt dużo czasu, to niełatwe.
Dziś muszę usiąść do kolejnych zawieszek do prezentów, tamte cztery z pewnością nam nie wystarczą na wszystkich, których chcemy w tym roku obdarować.

Ps/ Odebrałam wczoraj moją jurnalingową wygraną, czekam teraz na paczki z innymi rzeczami, między innymi na albumy ze scrapińca.


P1000004

P1000005

P1000021

P1000011

P1000012

P1000022




Do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz