czwartek, 23 grudnia 2010

Zawieszki do prezentów

Od kilku dni nad nimi pracuję, ostatnie robiłam dziś i w sporym pośpiechu, bo okazało się, że na Wigilii może być więcej osób, niż się spodziewałam. Teraz mam 6 w zapasie i jestem spokojna.
Prezenty wszystkie czekają na wieczorne pakowanie, a ja nie dość, że na kilka godzin przepadnę u fryzjera, to jeszcze mam całą masę innych drobnych spraw do załatwienia.
W tym roku święta przyszły za szybko, nie zdążyłam się nawet dobrze nad tym zastanowić. Nie upiekłam w końcu pierników, nie mam choinki, a wieniec z jodły przyniosłam dopiero wczoraj i ozdabiałam. Do tego brakuje mi do niego świecy. Ale cóż, nie to jest najważniejsze, ważne że spędzimy czas z rodziną :).
A teraz zawieszki, pierwsze już pokazywałam. Ostatnie proste są dla dzieci, bo pewnie i tak momentalnie wylądują w koszu.
Doczekałam się też przesyłki ze Scrapińca, z kartką ze świątecznymi życzeniami. Bardzo miły gest i ślicznie dziękuję. Nie mogę się doczekać pierwszego albumu :).

P1000071

P1000073

P1000075

P1000066

P1000079

P1000076

P1000082


Do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz